Zamknij
 

QUIZ

Każda z nas kocha zwierzątka. Odpowiedz na kilka pytań i sprawdź jak wiele wiesz na temat świata zwierząt.

ROZWIĄŻ QUIZ

  Nick: wercia_97
  Dołączył/a: 15.01.2009 (ostatnio online: Nigdy)
  Imię i nazwisko: .Wercik.
  Wiek: 19
  Płeć: Brak danych
  Miasto: .P*******a.

 wercia_97 o sobie

. Welcome to a new kind of tension .

Hey ^^ Jestem Weronka . Latków mam 13 . Mieszkam w takiej większej wsi w lubuskim . Mam 2 starszych braci ( co za pech ) . Wydaje mi się że jestem z deka dziwna. Śmieszą mnie teksty w stylu : Ogól się i przynieś golarkę . Ajć zapomniałabym jestem sobie blondynką ( w dodatku ciemną ^^ ) o niebieskich óczkach .
Uwielbiam wręcz grać na komputerze . Ulubiony aktor : Jackson Rathbone , Orlando Bloom , aktorka : Ashley Green .

Przy okazji koniec szaleństwa ze Zmierzchem .!! Koniec z Alice i Jazz'em .!! Teraz liczy się tylko rock .!! Czyli mówiąc w skrócie GREEN DAY .!!! Moje zwroty do członkaów zespołu:
Billie - współczuje kota...
Tre - dlaczego tak pedałkowado wyglądasz .?!
Mike - współczuje dzieciństwa...
CHŁOPAKI JEŹDZICIE W TYM ROKU PO CAŁEJ EUROPIE , A DO POLSKI TO NIE .?!?

PZDR .Wercia.


P.S. Zapraszajcie do znajomych .!! Na pewno przyjmę .!!

. . . . . . . . . . . . . . . oOo kropić chyba zaczęło .?

  Zainteresowania

wercia_97 nie podała jeszcze swoich zainteresowań

  Aktywność użytkowniczki wercia_97

Galeria, dodano 17 kwietnia 2010 o 16:28
Granat dla Ciebie ^^
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Galeria, dodano 17 kwietnia 2010 o 16:23
AAA wypuście NAS .!!
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Galeria, dodano 13 kwietnia 2010 o 15:38
Billie!! Lov .!!
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Komentarzy: 1
valentine
:DD super ^^ przeszłaś juz do 2go etapu ^^
01.02.2010, 14:56
Galeria, dodano 17 kwietnia 2010 o 16:31
Wielkie BUM .!!
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Galeria, dodano 17 kwietnia 2010 o 16:26
Ten film jest taki straszny..
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Galeria, dodano 15 kwietnia 2010 o 16:39
Księża ^^ Tre mówi: Chodź wyspowiadam Cię ^^
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
Galeria, dodano 30 lipca 2009 o 10:49
Ja.. wiem jestem brzydka:(
Raportuj
WYŚLIJ RAPORT
 
Komentarze
Ostatnie komentarze:
marzycielka_
marzycielka_
11.12.2010, 18:56
fajnie;) XD wpadniij
xxxolaxxx42
xxxolaxxx42
08.12.2010, 16:16
Uwaga Konkurs na historię o zerwaniu możebyć o waszym lub kogoś a tesz o zmyślonym pisać na profilu tylko bo super nagrody..uwaga do 25 czyli świąt 2010 mówię super nagrody
fleurdelacour
fleurdelacour
09.05.2010, 16:51
fajny profil ;] zapro na mój
berta1
berta1
09.05.2010, 16:08
super profileQ . xd
marta_mat
marta_mat
05.05.2010, 16:21
wercia_97 ty jest dziewczyna
marta_mat
marta_mat
05.05.2010, 16:19
wercia_97 gdzie moge znalesc kleeo?
music_store
music_store
04.05.2010, 21:15
ja.. Lubię koty..ale profilek spoko**
angelika1234098
angelika1234098
03.05.2010, 17:30
Super profilek i fotki tez komentujcie muj profil
evilly
28.04.2010, 20:46
Hmm..nie powiedziałabym chyba że Tre pedałkowato wygląda,ale mniejsza o to..Pozdrawiam xD
xxxolaxxx42
xxxolaxxx42
28.04.2010, 14:14
ile masz lat chyba 100
karolciax11
22.04.2010, 18:02
prof cool wpadaj doi mnieP>S ile lat mają bracia
julija99
julija99
22.04.2010, 17:43
Fajnie:)) Zapro do mnie..
zakochana0107
zakochana0107
21.04.2010, 15:59
Mmm.. Miło tu u Cb ^^ Także lubię "Zmierzch" ;D
wercia_97
20.04.2010, 18:54
ORGANIZUJE KONKURS O GREEN DAY\'U .!! Musi się zgłosić co najmniej 10 osób .!! Będą trzy etapy .!! Zgłoszenia na priv .!! W pierwszym etapie wysyłacie mi trzy zdjęcia: całego zespołu, Billego, Meika i Treja ( trwa 3 dni ) . W drugim musicie podać mi 2 ciekawostki o Billem ( będę sprawdzała wiarygodność .!! ) ( trwa 5 dni ) W trzecim etapie musicie mi powiedzieć za co Green Day'a lubicie .!! ( trwa 2 dni ) Wyniki 2 maja 2010 .!! 1 miejsce: dyplom, trzy zdjęcia ulubionej gwiazdy i polecenie proffa, 2 miejsce 2 zdjęcia ulubionej gwiazdy i dyplom, 3 miejsce: 1 zdjęcie ulubionej gwiazdy dyplom .
flora0211
20.04.2010, 15:37
OdJaZdOwY pRoFiL LiCzE Na ReW nA pR i Do ZdJęĆ
czarnusia
czarnusia
18.04.2010, 18:34
fajny profilek :P
lucyliu
lucyliu
17.04.2010, 19:06
hehe, dziękuję :))
justi_21
justi_21
17.04.2010, 17:36
Super profilek.też mam 2 starszych braci.Zapro do mnie :D
ladys
ladys
17.04.2010, 16:41
fajny profil.oceń mój.
kup_mi_kredki
kup_mi_kredki
13.04.2010, 19:51
Fayny profil (: (;
esme
esme
11.04.2010, 14:32
Kocham "Zmierzch" xD Witaj siostro xD A kogo najbardziej lubisz? No ja koffam Carlisle'a i uwielbiam oczywiście Esme ^^ Super proff zapraszam na mój ^^
olka686
olka686
07.04.2010, 17:15
Fajny Profilek ;p czeKam na reVanżyk:
jula191
jula191
29.03.2010, 13:19
fajowy prof, lubie to samo co ty, zapro na profilek
domi_1996_
domi_1996_
28.02.2010, 16:34
odwdzięczę się;)
domi_1996_
domi_1996_
28.02.2010, 16:33
możesz zagłosować u mnie na profilu swiderek75_2 ?? pliss
sexigirl14
sexigirl14
30.12.2009, 11:45
Superr proff..;*
dagers
26.12.2009, 12:23
uwielbiam zmierzch:)fajne fotki z Ashley Green
kate333
kate333
17.12.2009, 16:49
śłiczny proff wbdm
sylka60
sylka60
14.12.2009, 19:04
organizuje konkurs o zmierzchu. jak przynajmniej 5 osób się zapisze, to powiem na czym on polega.
sylka60
sylka60
04.12.2009, 15:57
byłam na twoim blogu:} Zostawiłam komentarz i wpisałam się do księgi gości
Napisz tutaj swój komentarz: