Zamknij
 

QUIZ

Kochasz zwiezątaka? Na pewno tak! Ten quiz sprawdzi, jak wiele domowych pupilków znasz. Odpowiedz na 15 pytań teraz!

ROZWIĄŻ QUIZ

Zamknij
Trwa ładowanie ubieranki. Dzięki reklamom ubierasz za darmo.
Reklama zniknie za 00:45

  Losowa stylizacja ?

Ubieranki: Sławne osobowości

Ubieranki ze sławnymi osobowościami to wspaniała okazja ubrać gwiazdę po swojemu. Zaprojekuj wygląd dla Victorii Bekcham, Rihanny i innych sław tego świata!
Średnia ocena graczy:
8,3

Sławna piosenkarka - Shakira

Sławna piosenkarka - Shakira
Dodano: 28 czerwca 2012 przez brunetka13

Odsłon: 51 869

Opis gry:

Zadbaj o wygląd Shakiry. Spraw, by śpiewająca piękność wyglądała tak, jak na nią przystało dzięki dopasowanym przez Ciebie ubraniom.

WYŚLIJ RAPORT

Zobacz także

Przejdź do stylizacji Dodaj stylizację Jak zrobić screenshot? Najnowsze stylizacje stworzone w tej grze
Komentarze
Ostatnie komentarze:
lovcia05
Ocena materiału:
18.10.2016, 17:48
Ja się z wami zgadzam ta gra to DNO!!! A tak wgl co ta niby Shakira taka chuda i te loki też słabe ...coś w stylu Magdy Gessler (jak źle coś napisałam to sory)
Acha i na koniec ocena tj MOCNE 2/10...xd
OPINIE: łatwa, głupia, szybka
Olastyles
Ocena materiału:
08.06.2016, 20:57
Dobra. Po pierwsze to nie jest podobne do shakiry po 2 mało ładnych bulzek po 3 gdzie spudniczki, po 4 gdzie sukienki
po 5 to nie pasuje do shakiry tylko włosy
Mocne 5/10 czyli 1/2
OPINIE: miła, głupia, szybka
szasza3
30.03.2013, 16:17
no ja nie mogę kto to wymyślił ? jakieś łańcuszki . np to Trupia czaszka grób jak nie wkleisz to do np 5 innych gier ktoś z twoich znajomych umrze . Tak właśnie ! Umrze ja to czytałam za 100 razy i nikt nie umarł !! . Nieraz na tą stronę wchodzą młodsze dzieci po 7/8/9 lat i co z tego wynika , niektórzy piszą jeśli to przeczytałeś w nocy o północy przyjdzie jakaś dziewczynka bez twarzy ! A młodsze dzieci się później boją spać po nocach ! Proszę nie piszcie tych klątw i itp . A jak nie to będę zgłaszać naruszenie regulaminu !Jezu tyle ludzi to pisze ile trzeba tłumaczyć ? kto to popiera niech się podpisze i prześle do innych gier ! Akcje popierają ; laala , julinka33,kasia_konna,xxelizuniaxx, potterka, madziabadzia8, natalusis, kladzik, mika27, milena_123 , skromna16,marta58585, tusia12344, nikig, lela, 1k2r3, avril_292,miniusia11 wera15 Miley18,julia12345 , sandrunia1234,kasieczka13,julkakropka,olilol,sandr a468,selena27 67,RedGabriella890, bandanka, agatas231.pusia12200, ladysandra22,wiolkas szasza3
zupa_romana
29.03.2013, 22:18
dodający chyba nigdy nie widział shakiry..ale gra fajna, fajne ciuchy ;)
szasza3
29.03.2013, 17:39
Np. czekoladowe spodnie, niebieska bluzka granatowa kurtka i trampki
szasza3
29.03.2013, 17:38
Np. czekoladowe spodnie, niebieska bluzka granatowa kurtka i trampki
szasza3
29.03.2013, 17:37
Dziewczyna ani trochę nie jest podobna do Shakiry (może trochę gdy założy jej się te loki). Niektóre ciuszki ma ładne. Np.
aniatw
14.12.2012, 15:47
Ogarnijcie się z tymi łańcuszkami !! ola_Coca_Cola zgadzam się!! JA od tej pory będę zgłaszać naruszenia regulaminu, tym co wypisują te bzdury, niech na tej stronie będzie jakiś porządek!!
lemoniada5
24.11.2012, 16:58
Szczerze, wogóle nie przypomina ta laska Shakiry.
nikola6672
21.11.2012, 12:08
co do gry to nudnaa .. aż mi się spać zachciało 1/10
juki500
22.10.2012, 10:48
zgadzam się ruda_11
karla092002
karla092002
28.08.2012, 12:45
masz racje ola_cola_cola!!
waliszewska8
13.08.2012, 13:18
ciuchy są spoko a gra 5/5
anahi208
anahi208
11.08.2012, 19:45
przepiękne ubrania
nala10
nala10
07.08.2012, 12:15
Łee , brzydkie ubrania , włosy i manekin w ogóle nie podobny . daje 2/5 . ./
lemoniada5
06.08.2012, 23:23
Gra jest ok, ale ta dziewczyna nieprzypomina Shakiry .
Napisz tutaj swój komentarz:
Aby ocenić materiał, musisz się zalogować