Zamknij
 

QUIZ

Gratka dla fanek kultowego symulator życia. Jak wiele wiesz na temat The Sims? Sprawdź się już teraz! 

ROZWIĄŻ QUIZ


Ubieranki

Dział Ubieranki to istny raj dla każdej dziewczyny, która kocha przebieranki
i projektowanie ciekawych kreacji. Codziennie na stronie pojawiają się nowe gry, które wymagają od gracza przede wszystkim inwencji twórczej i odrobiny pomysłu. Nieograniczony dostęp do gier pozwoli Ci stworzyć tysiące unikalnych stylizacji!

 

Pokaż wszystkie Losowa ubieranka

  Najnowsze ubieranki z kategorii Różne ubieranki z tagiem makijaż (104)

Kompilacja dwóch gier zwarta w jednej. Możesz zarówno zrobić makijaż, jak...
243 805 odsłon
0 odsłon
Lato już tuż tuż, dlatego też trzeba się przyzwyczajać do lekkich ubrań. Toteż...
93 141 odsłon
Wybieramy jedną z 6 dostępnych kobiet, które musimy całkowicie odmienić. Zwykłe...
99 623 odsłony
Ubieramy dziewczynę na szkolną imprezę. Do dyspozycji mnóstwo wszelkiego rodzaju...
92 477 odsłon
Ubieramy młodą dziewczynkę w ubrania z unikalnej kolekcji. Musimy sprawić, by dzięki...
64 714 odsłon
Nasze zadanie polega na zrobieniu nietypowego makijażu, a następnie ubraniu...
86 315 odsłon
Naszym zadaniem jest utworzenie odpowiedniej twarzy, skomponowanie...
56 286 odsłon
Późne lato, opadają już pierwsze liście z drzew. Dopiero wtedy wygląd zewnętrzny...
30 551 odsłon
Ubieramy młodą dziewczynę przebywającą wśród kwiatów w kolekcję typowo...
28 346 odsłon
Wielopoziomowa ubieranka, w której zgłaszają się kolejne kobiety mające nadzieję...
67 224 odsłony
Nastolatka wybiera się na Święta do rodziny za miasto. Chce fajnie wyglądać, ale musi...
53 699 odsłon
Dziewczyna wybiera się na ważne zajęcia do szkoł muzycznej. Musisz jej pomóc...
37 005 odsłon
Nastka wybiera się na spotkanie z koleżankami i kolegami. Chce się fajnie...
30 204 odsłony
Tym razem nastolatka chce się ubrać na sportowo. Musimy więc wykorzystać dostępne...
70 309 odsłon
Nastolatka wybiera się na spacer po parku ze swoim chłopakiem. Chce zaprezentować się...
72 682 odsłony
Przygotowujemy dziewczynę do wieczornego wyjścia z chłopakiem. Musimy zadbać o...
57 153 odsłony
Nastolatka przebywa w przymierzalni wielkiego sklepu z ubraniami. Jak zwykle ma...
79 106 odsłon
Od kilku lat również kobiety mogą służyć w polskim wojsku. Ta dziewczyna...
29 135 odsłon
Dziewczna ma dzisiaj bardzo ważne nagranie dla telewizji. Zależy jej, żeby dobrze...
73 262 odsłony
Młoda dziewczyna wybiera się zaraz po lekcjach na miasto. Chce trochę ochłonąć od...
57 327 odsłon
Dziewczyna chce się wybrać na imprezę, która ma odbywa się na plaży. Jednak na...
51 015 odsłon
Nastolatka wybiera się z koleżankami na miasto. Chce wszystkich zachwycić trafnie...
77 237 odsłon
0 odsłon
O pomoc w doborze ubrań prosi nas typowa nastolatka. Musimy więc odpowiednio...
39 959 odsłon
Przygotowujemy do występu dziewczynę marzącą o zostaniu gwiazdą muzyki. Dobierz jej...
68 282 odsłony
Dziewczyna chce się przypodobać chłopakowi i robi praktycznie wszystko, aby to...
45 026 odsłon
Młoda kobieta dostała ciekawą pracę. Chce więc przypodobać się całej kadrze i...
39 495 odsłon
Naszym zadaniem jest wykonać wszystkie zabiegi związane z charakteryzacją dziewczyny....
42 332 odsłony
Zadbaj o wygląd Codi. Dobierz dla niej fajne ciuchy na zwykły dzień. Spraw, by mimo...
45 862 odsłony
Za oknem zima, śnieg spada grubymi płatami. Naszym zadaniem jest zrobić fajny makijaż...
58 427 odsłon
Zadbaj o wygląd młodej kobiety. Zwróć uwagę na poszczególne detale,...
38 767 odsłon